منظومه ی شمسی

من در سایت خودم توضیحات کاملی در مورد همه چیز در جهان نوشتم

منظومه ی شمسی

من در سایت خودم توضیحات کاملی در مورد همه چیز در جهان نوشتم

منظومه ی شمسی

ما در این سایت در مورد همه چیز در دنیا مانند سیارات,ستاره ها,صور فلکی و مانند ان ها صحبت میکنم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۹ اسفند ۹۶، ۱۷:۴۲ - ناشناس
    عالیه
نویسندگان
پیوندهای روزانه

اورانوس بیست و هفت ماه شناخته شده دارد و دو ماه نخست اورانوس که تیتانیا و ابرونت نام دارند را ویلیام هرشل در سال ۱۸۷۷ میلادی کشف کرد. دیگر ماه‌های اورانوس یعنی آریل واومبریل در ۱۸۵۱ توسط ویلیام راسل کشف شدند و در سال ۱۹۴۸ میراندا توسط جرارد کوپر کشف شد بقیه ماه‌ها هم توسط ویجر۲ و تلسکوپ‌های بسیار قوی زمینی کشف شد.




:>r€

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی