منظومه ی شمسی

من در سایت خودم توضیحات کاملی در مورد همه چیز در جهان نوشتم

منظومه ی شمسی

من در سایت خودم توضیحات کاملی در مورد همه چیز در جهان نوشتم

منظومه ی شمسی

ما در این سایت در مورد همه چیز در دنیا مانند سیارات,ستاره ها,صور فلکی و مانند ان ها صحبت میکنم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۹ اسفند ۹۶، ۱۷:۴۲ - ناشناس
    عالیه
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تا کنون ۱۷۰ قمر در منظومه شمسی شناخته شده است. البته تعداد قمرها به این بستگی دارد که قمر را چگونه تعریف کنیم، اگر شما قمر را جسمی که به دور یک سیاره می‌گردد تعریف کنید از جمله تکه یخ‌هایی که در حلقه‌های زحل وجود دارند، تعداد اقمار منظومه شمسی بر چندین میلیون میلیارد بالغ خواهد شد!


:>r€

نظرات  (۱)

کل مطلب همین یه ذره بود ؟ مطمئنم مطلبای کامل تری تو جاهای دیگه هست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی